Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

Home Forums Maandopdracht (verhuisd) Maandopdracht januari 2021 – fotografeer mos(jes) Verplaatst bericht van Carla Maandopdracht januari 2021 – fotografeer mos(jes)

• Carla

Lid
    11 januari 2021 om 14:53

Ik kan ineens mijn instellingen er niet bij plaatsen, dus dat doe ik even hier.

Volgens mij is dit Ruighaarmos in de rijp. Instellingen zijn f8 1/200 iso 100.

Sorry voor het ongemak.

• Ine

Lid
    17 januari 2021 om 12:32

een spetterende foto  en mooi van kleur

• Ine

Lid
    17 januari 2021 om 12:34

Carla een vraagje weet jij of de vosjes nog in de ADW nog zitten?????

• Ingrid

Lid
    25 januari 2021 om 22:08

Prachtige foto, Carla 👍🏼

• Judith

Lid
    3 februari 2021 om 12:09

Carla, jouw foto had je per ongeluk ergens anders neergezet. Dus ik heb hem even onder het goede forumonderdeel gezet.

Jouw foto knalt van het beeld met prachtige kleuren en veel “bling/bling” Geweldig. Volgens mij had je een prachtige ochtend uitgezocht.

Door het gebruik van een vrij hoog diafragmagetal zijn wel heel veel mosjes scherp. Dit is smaakafhankelijk natuurlijk, maar bij een lager getal zou het een zachter beeld zijn. En als je dan op 1 of 2 mosjes scherp stelt dan springen die eruit.

Ook zou ik het lichtvlekje in de achtergrond (rechts) even weg klonen in Lightroom of welk programma je dan ook gebruikt. Nu zorgt het vlekje voor afleiding.

Met vriendelijke groet, Judith

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu