Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

• René

Lid
    25 oktober 2020 om 16:59

Prachtige foto, mooie frisse kleuren en leuke details die druppels. Lage F-getal was beter geweest voor de achtergrond.

• Carla

Lid
      30 oktober 2020 om 10:46

Klopt, vergeten aan te passen. Beetje dom :-/

• Ans

Lid
    25 oktober 2020 om 17:16

prachtige foto, maar erg drukke achtergrond

• Carla

Lid
      30 oktober 2020 om 10:47

Ja, jammer. Ik had mijn f getal aan moeten passen.

• olga

Lid
    25 oktober 2020 om 17:59

Prachtige en frisse foto! Persoonlijk kies ik voor een echt zachte achtergrond, dus een lager f getal. Meestal 2.8 om de achtergrond lekker vaag te hebben waardoor dat niet afleid van je paddenstoeltje. Maar misschien dat je dit zelf mooier vind en dat kan gewoon. Paddenstoeltje is mooi scherp, leuk met die druppels er om heen!

• Carla

Lid
      30 oktober 2020 om 10:48

Dank je wel voor je reactie.

Zoals ik in de bovenstaande reacties ook al uit legde ben ik vergeten mijn f getal aan te passen.

• Joke

Lid
    25 oktober 2020 om 21:48

Paddestoel en waterdruppels mooi gefotografeerd. Verder sluit ik mij aan bij het advies van de andere om met een f2,8 – f5,6 te fotograferen zodat de achtergrond rustiger wordt. Groen is idd wel mooi fris van kleur.

• Carla

Lid
      30 oktober 2020 om 10:49

Dank je wel voor je feedback.

• Unknown Member

Verwijderde Gebruiker
    5 november 2020 om 12:30

Carla, deze foto ontlokt mij een “ahhhhh”. Zo’n lief klein paddenstoeltje tussen de mosjes. Heel teer en mooi. Wel is de achtergrond nog wat druk. Misschien had je de grasjes achter het paddenstoeltje een beetje kunnen wegduwen of nog een lager standpunt kunnen kiezen.

Maar de teerheid komt wel goed tot zijn recht. Goed gedaan!

Groeten, Judith

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu