Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

• Petra

Lid
    23 oktober 2020 om 15:07

Supermooi, Tineke! Top!!! Alles komt samen; compositie, kleuren, scherpte-diepte,…………..

• Tineke

Lid
    23 oktober 2020 om 19:21

Dank je Petra voor je positieve reactie!

• Manon

Lid
    23 oktober 2020 om 20:07

Heel erg mooi Tineke!

• Tineke

Lid
      23 oktober 2020 om 20:12

Dank je Manon

• Ine

Lid
    24 oktober 2020 om 09:38

prachtig beeld

• Yvonne

Lid
    24 oktober 2020 om 11:26

Mooi sfeertje, ik vind alleen het blauw iets teveel overheersen, misschien klein stukje van de bovenkant af.  Verder erg mooi met alle paddenstoeltjes zo

• Ineke

Lid
    24 oktober 2020 om 17:42

Mooie foto, prachtige compositie, voorgrond is werkelijk schitterend, het blauw vind ik iets te overheersend, maar dat is persoonlijk.
    gr Ineke

• René

Lid
    25 oktober 2020 om 14:09

Zeer bijzondere kunstzinnige foto, ik houd er wel van. Linkergedeelte is mooi in balans met name pa en ma op de voorgrond. Tja … de rechterzijde, met name rechtsonder … ik vind het niets toevoegen …. sterker nog, ik vind het afbreuk doen aan de totale compositie. Als je de foto kropt dan denk ik dat het een perfect plaatje wordt. Misschien dat je rechtsonder iets moet retoucheren.

• Bianca

Lid
    25 oktober 2020 om 16:11

Prachtig subtiel “gezinnetje” heel mooi soft. Maar ben het met René eens zou iets aan de rechterkant doen, geeft wat meer rust voorin.

• Joke

Lid
    25 oktober 2020 om 22:49

Wat een mooie compositie; de familie paddenstoel en pa & ma prachtig tegen een mooie bokeh lichtcirkel gefotografeerd. Ik heb iets teveel fantasie maar het lijken wel kleine buitenaardse wezentjes 🙂 Ik zou denk ik zelf wel een deel van de rechterkant afsnijden maar dat is een kwestie van smaak.

• Unknown Member

Verwijderde Gebruiker
    6 november 2020 om 11:30

Wat een geweldige foto Tineke. Erg mooie zachte herfstkleuren en een leuk stel ieniemienie paddenstoeltjes bij elkaar. De voorgrond is heel mooi zacht, goed gedaan. De bovenkant van de foto heeft misschien iets teveel ruimte, waardoor de bokehbollen net wat teveel aanwezig zijn. Wellicht zou iets uitsnijden voor een rustiger beeld zorgen:

Maar al met al een prachtige foto, die zeker kanshebber was voor de maandfoto!

Groeten,

Judith

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu