Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

Home Forums Maandopdracht (verhuisd) Maandopdracht november 2020 – Herfst Maandopdracht november 2020 – Herfst

• Maandopdracht november 2020 – Herfst

Posted by Judith admin on 2 november 2020 om 11:35

Voor de nieuwe maandopdracht heb ik lang moeten dubben. Immers we hebben op dit moment aangescherpte maatregelen i.v.m. Covid19 en niet iedereen kan of wil op pad. Uiteindelijk heb ik gekozen voor : Herfst.

Op dit moment zijn de bossen prachtig gekleurd en de weersverwachting is voor de komende week heel goed. Dus als het lukt, ga dan op pad en fotografeer het herfstbos. Of kijk eens in een park bij jou in de buurt, ook daar vind je prachtig gekleurde bomen op dit moment.

Bekijk eventueel eerst de uitgebreide les over bosfotografie op de academie.

Kan of wil jij niet naar een bos of het park? Kijk dan eens in de tuin of op het balkon. Van een mooi herfstblad kan je ook prachtige herfstfoto’s maken. En natuurlijk kan je ook in de herkansing voor een mooie herfstpaddenstoel.

Upload jouw mooiste foto, hier lees je hoe je dit doet. Graag lees ik hoe de foto tot stand is gekomen en schrijf je de exif (diafragma, sluitertijd en ISO) erbij. En natuurlijk is jouw ingezonden foto in de maand november 2020 gemaakt 😉.

Judith admin reageerde 3 jaar, 7 maanden geleden 1 Lid · 0 Reacties
  • 0 Reacties

Sorry, there were no replies found.

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu