Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

Home Forums Maandopdracht (verhuisd) Maandopdracht juli 2020 – fotografeer een lieveheersbeestje Maandopdracht juli 2020 – fotografeer een lieveheersbeestje

• Maandopdracht juli 2020 – fotografeer een lieveheersbeestje

Posted by Judith admin on 1 juli 2020 om 09:00

Ook bij de maandopdracht voor juli 2020 hou ik rekening met het feit dat nog niet iedereen zomaar op pad kan/wil in verband met het coronavirus. Dus heb ik een maandopdracht verzonnen, die je lekker in het veld kan doen, maar ook thuis in de tuin of het balkon:

Zoals je misschien wel hebt gelezen of gezien was er afgelopen tijd een invasie van lieveheersbeestjes. Ik merkte dat zelf al op in het veld en ook in de tuin zie ik behoorlijk wat van deze fotogenieke beestjes rond kruipen.

Maar hoe fotogeniek de beestjes ook zijn, het valt nog niet mee ze mooi te fotograferen.
    Bekijk in de macromodule de les over het fotograferen van deze mooie beestjes en ga aan de slag.

In tegenstellingen tot de vorige maanden kan je jouw mooiste maandfoto als onderwerp onder dit forum. Hierdoor is iedere ingezonden foto een nieuw onderwerp en zijn de reacties van anderen op jouw foto makkelijker terug te lezen (denk ik).
    Je kan je foto uploaden door hier te kiezen voor nieuw onderwerp en daar geef je je naam en omschrijving van de foto aan:
    of
    Graag lees ik hoe de foto tot stand is gekomen en schrijf je de exif (diafragma, sluitertijd en ISO) erbij.

En natuurlijk stuur je alleen een foto in, die je de deze maand maakt aan de hand van de lessen op de academie 😉.

Ga jij de uitdaging (weer) aan? Heel veel succes en plezier. Ik kijk alweer uit naar jullie foto’s.

Met vriendelijke groeten,
    Judith
    Ans reageerde 3 jaar, 10 maanden geleden 2 Leden · 1 Reageren
  • 1 Reageren
  • Ans

Lid
    26 juli 2020 om 11:34

weer zo’n apart LH beestje, erg mooie kleuren. Misschien kun je de ruis wat wegwerken in LR?

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu