Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

Home Forums Maandopdracht (verhuisd) Maandopdracht december 2020 – kerstkaart Maandopdracht december 2020 – stuur een kerstgroet

• Maandopdracht december 2020 – stuur een kerstgroet

Posted by Judith admin on 1 december 2020 om 14:29

De feestdagenmaand december is een maand, waarin we er minder vaak op uit gaan om te fotograferen. De dagen worden korter en het weer is vaak somber en guur. Ook brengen de feestdagen hopelijk veel gezelligheid in huis.

Maar…..het is wel een prima periode om je fotomappen nog eens door te lopen en na te genieten van je mooie natuurfoto’s.

Ik heb daarom bedacht dat we dat nagenieten met elkaar kunnen doen. Dus upload jouw mooiste natuurfoto van het afgelopen jaar als kerstgroet en laat ons mee delen in jouw herinnering aan dat fotomoment. Leuk als je beschrijft waar en waarom dit jouw mooiste natuurfoto van 2020 is.

Jouw foto en kerstgroet kan je uploaden onder het topic maandfoto december 2020.

Bekijk eventueel eerst deze video. Hierin laat ik je zien hoe ik mijn kerstfoto selecteer in Lightroom en voorzie van tekst met daarbij een klein stukje photoshop.

Ik wens je een fijne decembermaand en graag zie ik jouw kerstgroet tegemoet.

PS vergeet niet jouw foto te verkleinen naar 800×800:

Ans reageerde 3 jaar, 5 maanden geleden 3 Leden · 2 Reacties
  • 2 Reacties
  • Gerdien

Lid
    12 december 2020 om 12:38

maandopdracht December

90 mm – f5.6 –  1/25  Gewei zwammetjes

• Ans

Lid
    6 januari 2021 om 12:40

erg leuk deze kerstkaart met alle deelnemers erop!

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu