Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

Home Forums Maandopdracht (verhuisd) Maandopdracht december 2020 – kerstkaart maandopdracht december 2020-decemberkaart

• maandopdracht december 2020-decemberkaart

Posted by Marianne on 1 december 2020 om 15:20

Mijn kaart was al af en gaat vrijdag of zaterdag naar familie, vrienden en sociale media.

Dus het forum heeft de primeur.

Deze foto heb ik eind februari 2020 in Japan gemaakt. De enige reis naar het buitenland die door is gegaan bij mij. Ik was in een vissershaven en ging op zoek naar veren maar kwam haren tegen. En was heel makkelijk te benaderen. exif F5, S1/1700, iso160, 0.7, 100mm.

Ik heb de kaart ook decemberkaart genoemd. Door allerlei omstandigheden heb ik ze geannuleerd. We zo makkelijk en als er MarianneS-decemberkaartgedacht wordt wat zielig dat ben ik niet maar hoop wel dat we snel van het virus af zijn.

Marianne reageerde 3 jaar, 5 maanden geleden 11 Leden · 11 Reacties
  • 11 Reacties
  • olga

Lid
    2 december 2020 om 12:12

Prachtige foto! En moedig besluit, vind ik. Iedereen zal het anders beleven. Ik zelf vier sowieso geen kerst ed. dus voor mij verandert er niet zo veel. En ook ik ben niet zielig 😉

Maar terugkomend op de kaart/ opdracht; ik vindt hem geweldig!!

• jannie

Lid
      20 december 2020 om 18:56

een prachtige foto kan zo aan de muur.

• Ans

Lid
    2 december 2020 om 12:23

erg mooie kaart, ik ben ook niet zielig hoor, vermaak mij wel.

• Joke

Lid
    6 december 2020 om 17:08

Prachtige foto! die blik van de ogen van de vos en dan ook een schitterende achtergrond met sneeuw. De foto lijkt mij ook een heerlijke herinnering aan je reis naar Japan.

• Ine

Lid
    9 december 2020 om 21:05

Een prachtig moment en de vos prachtig in beeld.

• Natascha

Lid
    10 december 2020 om 12:32

mooi moment, vos mooi scherp en dan de schaduw erbij en de kleuren maken het helemaal af

• Ineke

Lid
    24 december 2020 om 12:11

Mooie foto! Hopelijk wordt 2021 een beter jaar. Het belangrijkst is dat we gezond blijven!

• Yvonne

Lid
    24 december 2020 om 15:09

Wat een schitterende foto, een prachtige en originele kerstkaart, fijne feestdagen

• Ellen

Lid
    29 december 2020 om 16:43

Zo gaaf altijd zulke ontmoetingen! mooie foto

• Marianne

Lid
    4 januari 2021 om 15:26

Dank allemaal voor de reacties en dat het maar een mooi foto jaar mag worden.

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu