Welkom op het forum van de JBN academie

Hier kan je je vragen stellen, je kennis delen en reageren op elkaar. Het forum van de JBN academie is alleen toegankelijk voor de leden.

Home Forums Maandopdracht (verhuisd) Maandopdracht augustus 2020 – macro op het strand Maandopdracht augustus 2020 – Macro op het strand

• Maandopdracht augustus 2020 – Macro op het strand

Posted by Judith admin on 31 juli 2020 om 12:00

Ga eens een dagje naar het strand en kijk goed om je heen. Er liggen vaak prachtige onderwerpen om met je macrolens vast te leggen. En vind je niets op het strand, dan kan je de komende maand misschien al zo’n fotogeniek duinpaddenstoeltje vinden. Natuurlijk ga je alleen daar de duinen in, waar het is toegestaan 😉 .

Let op: kies van te voren de juiste lens, zodat je niet op het strand van lens hoeft te wisselen. Hoe voorzichtig je dit ook doet op het strand, je wilt absoluut niet dat een zandkorreltje in je camera komt door je lens te wisselen.

Ter inspiratie maakte ik een les over macro op het strand. Die kan je hier bekijken.

Je kan jouw mooiste foto uploaden onder dit forum als nieuw onderwerp (dus niet als reactie op dit bericht). Hierdoor is iedere ingezonden foto een nieuw onderwerp en zijn de reacties van anderen op jouw foto makkelijker terug te lezen.

Graag lees ik hoe de foto tot stand is gekomen en schrijf je de exif (diafragma, sluitertijd en ISO) erbij. En natuurlijk stuur je alleen een foto in, die je de deze maand maakt aan de hand van de lessen op de academie 😉.

Ga jij de uitdaging (weer) aan? Heel veel succes en plezier. Ik kijk alweer uit naar jullie foto’s.

Met vriendelijke groeten,
    Judith

steven reageerde 3 jaar, 9 maanden geleden 1 Lid · 1 Reageren
  • 1 Reageren
  • steven

Lid
    27 augustus 2020 om 19:57

Log in om te reageren.

Start of Discussion
0 van 0 reacties Juni 2018
Nu